torstai 13. kesäkuuta 2013

Kahden päivän kuulumisia

Hyvää huomenta/päivää kaikille!

Aargh! Hammaslääkäriin heti aamusta. Aika klo. 10.30  D:  Ja ulkona sataa kaatamalla...Ja joudun meneen pyörällä, koska iskällä on työpäivä. Noh, täytyy vaan toivoo että sade taukois edes hetkeks.

Koska en oo tässä päivässä päässy muutakun aamuun asti, niin kerronpas vähän eilisestä:

Olin kahden kaverini kanssa lukion pihassa ihan muuten vaan hengailemassas (ja koska tulen tunnetusti poikien kanssa paremmin toimeen, niin molemmat olivat poikia xD ). No siinä sit tapahtu pieni...riita(?). Toinen näistä mun kavereista suuttu ja paiskas mun kännykän ihan täysiä maahan O__o
Heh,ei onneks menny rikki, koska oon just saanu uuden puhelimen ja en ihan heti tuu saamaan taas uutta. Se mun kaveri lähti sit rauhottuun jonnekkin ja soitti sit jonkun 15min päästä että on tosi pahoillaan jne jne. Ja koska en oo mitenkään pitkävihasta sorttia niin päätettiin unohtaa koko juttu.
...Ja kyllä, teitä kaikkia kiinnosti! xD

Ja tossa art trade, jonka piirsin kaverilleni OuO
Arashi (c) Virus339
Kuva (c) Waittou

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti