lauantai 17. elokuuta 2013

Täällä taas

Anteeks epäaktiivisuus! :(
Koulu vaan sattu alkaan tossa 13. päivä

Onhan toi mun nykynen koulu paaaaaaaaljon isompi kun ala-asteella. Meinasin jopa myöhästyä hissan tunnilta - heh. Luokaltani en tunne kun yhen kaverin entuudestaan. Luojalle kiitos että Raimo pääs samalle luokalle! <3
Ai niin, halutteko kuulla mitä Tuukalle kuuluu? No ette tietenkään, mutta kerron kumminkin:
Se mulk...ero kiusaa mua ihan tosissaan! Varsinkin köksän tunneille, koska mun köksän maikka on niin sokee ja sit jos sanon sille että Tuukka ärsyttää mua niin vastaus on jotain tällästä : "Tuukka ei ole tehnyt mitään väärää" Ja sen jälkeen sitä homppelia taputetaan olalle =_= että tällänen ihminen . . .
Mun ussan ope on onneks 100 kertaa  mukavempi! Sellanen kivan pullee karvanaama :"D

Ööää,mitäs muuta? Ai niin, sain ekalla kouluviikolla Wilmaan (tiedättehän mikä on Wilma?) punasen merkinnän. Ja syy: Oltiin välkällä sisällä. Yks kaveri vei mut sellaselle juoma-automaatille(?) ja sano: "Jos sää aukaset tän, nii se suihkuttaa vettä ainakin kahen metrin päähän, ja se saatta osua kattoonkin" (ottakaa huomioon,että siinä kohtaa rakennusta katto on niin matallalla että jos mä hyppään,mun kädet osuu siihen) Mä en sit uskonu ja mun oli ihan pakko kokeilla. Se vesi sit ihan oikeesti ruiskahti kahen metrin päähän siitä automaatista ja kasteli lisäks katon. Joo,oltiin just lähössä siitä, mut yks opettaja tulee just sillon siihen ja kyselee mun nimee ja luokka :/ kyllä,kuivasen kaiken yksin.

Mitä tästä opimme:

Älä koskaan,siis koskaan käytä koulun juoma-automaatteja.
Usko kavereitasi jos/kun he vakuuttavat asian olevan näin.
Älä koskaan kerro opettajalle nimeäsi,luokkaa ja luokan kirjainta äläkä opettajasi nimeä.

Ja lopuks,biisejä joita popitin loman aikana ja sen jälkeen. KUUNNELKAA!:
David Guetta ft. NE-YO, Akon - PlayHard
Cheek ft. Lord Est - Kaikki hyvin
Cheek ft. Tasis - Haurasta
Cheek - Jare Henrik Tiihonen
Cheek - Timantit on ikuisia
Cheek ft. Jukka Poika - Jossu
Cheek ft. Sini - Fresh
Naughtyboy ft. Sam Smith - La la la
Isac Elliot - Sweet Talk
Eminem - When I'm Gone
Eminem- Mockingbird
Eminem - Lose yourself
Adelén - Bombo
Kapasiteettiyksikkö - Erobiisi
Uniikki - Kiitorata
Petri Nygård - Lömällä
Kaija Koo - Kaikki yhtä on
Tuomas Kauhanen - Miksi naiset rakastuu renttuihin?
Mikael Gabriel - Mökille 
Mc Mane - Salaisuus
Taikakuu - Hiljainen on lualu rakkauden



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti