perjantai 5. heinäkuuta 2013

Faijat on faijoja

Heij,

Pahoittelen tätä pientä taukoo. En vaan oikein oo jaksanu kirjottaa mitään ja sit oli pieniä ongelmia sähköpostin kans. Mutta ei siitä sen enempää...

Tiistaina pitäis Viroon asti raahautua,mutta kun ei oikein jaksais. Oon kuitenkin nähny jo kaikki Tallinnan nähtävyydet. Mutta eipä mun isäni sitä tiedä   >n< Oliskos kukaan innokas meneen mun puolesta?
Ja nyt kun muistan kysyä! Miten te kertoisitte/keroitte vanhemmillenne että seurustelette? Kun tää pienoinen ongelma ois mulla nyt edessä. Äiti tietää, mutta kun se on miljoona kertaa lepposampi ihminen kun iskä. Siis jos ootte lukenu mun aikasempia tekstejä, niin sehän saa kohtauksen jo siitä että mun kengis on hiekkaa. Miettikää nyt millasen sydärin se saa jos kerron sille että mä oon rakastunu. Ja kun mun iskäni ei hyväksy tätä todellisuutta. "Seurustelet vasta sitten kun oot 18."
Ton lauseen mä muistan ikuisesti. Oon 13-vuotias...En todellakaan pidä tätä salassa viittä vuotta. Oisko kellään ihanalla ihmisellä mulle neuvoja,että miten saisin tän asian kerrottua mahdollisimman pehmeesti mun herkälle isälleni? 

No niin....Vieläkö mä saisin vuodattettua jotain? Traconiin oon muuten menossa syyskuussa! OuO Ilmotelkaa jos ootte tulossa. Kyllä,olen vähän aikasessa .

Hyvää illan jatkoo kuitenkin kaikille! <3~ Waittou

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti