perjantai 19. heinäkuuta 2013

Koiran elämää

Plääh,kuinka hitaasti kolme viikkoa voi oikein kulua?
Pennut luovutettaan kaheksan viikkosina ja ne täyttää tänään vasta viis viikkoo.
Okei,okei. Jotta te nyt ymmärtäisitte mistä mä yritän kertoo niin alotan ihan alusta:

Isoveljen sekarotunen koirauros, Poju, (sakemannin,itä-siperianlaikan ja kaukkarin sekotus) sai yhden naaraan tiineks ^^' heh. No, maailmaan putkahti viis tervettä pentua: 4 urosta ja 1 naaras. Äitini sitten ehdotti että jos sitten ottaisimme yhden uroksen itsellemme. Tietenkin ilmaiseksi xD
Veljeni sitten suostui siihen, että yksin pennuista luvutettaissin meille, heti kun vain täyttäisi sen kahdeksan viikkoa.
Tässä odotellessani olen vahtinut veljeni koiraa (siis pentujen isää), koska koira on vain muuton keskellä jaloissa. Raukalle oon yrittänyt opettaa käskyä "maahan"....ainoa temppu jota toi rakki ei osaa O__o
Kuitenkin, opetellessani Pojun kanssa liikkeitä toivon mielessäni että oma koirani saapuisi jo ovesta sisään.

Ja miten mulla meneekään hermot kun äiti hössöttää kokoajan:
koiran ottamisessa on sitten iso vastuu.
Valmistaudu herään aikasin viemään se ulos.
Muista kans vaihtaa sanomalehdet jokapäivä, kunnes se oppii pyytään ulos.

ja mitä kaikkee muuta ^^
Nimeksi pentu on saanut Ventti, vaikka mun mielestä toi nimi on ihan kauhee D:
Nimen pitää kuitenkin alkaa V:llä,koska kolme kissaamme ovat Wilma,Wanda ja Vito.
Mut miks sen penskan nimi ei voi olla vaikka Vinsent,Vallu,Varjo...tai joku muu? Ehkäpä Ventti nimeen vielä tottuu ; )

                                                     Ja tässä kuva isästä ja pikku Ventistä :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti